måndag 27 oktober 2008

Egnition Sequence Started

Okej då var det dags igen, ny blogg nytt år, fortfarande glassig men...

Bloggen skapad, skägget rakat, håret ansat vad mer kan man begära. Ligger här i sängen, ögonen blöder av trötthet men jag kan inte sluta skriva på denna sautans laptop (you crazy mother fucker...) (Prince, för övrigt en av tidernas bästa musiker, men det är inte jag som säger det).

Bredvid mig här i sängen ligger min gravida flickvän och snusar, gnisslar tänder och ser allmänt söt ut. Vi väntar vårat 3:e barn, förra gången fick vi tvillingar, dom är 4 år nu, Agnes & Wilma, som för övrigt också ligger och snusar, gnisslar tänder och ser allmänt söta ut.

Drisses hörna är väl till stor del också skapad just för denna sak, den andra graviditeten, det tredje barnet (jo vi vet för vi har varit på ultra ljud, men det är klart, det har väl hänt att foster har lyckats med att gömma sig på ultraljudet, om det är två eller flera alltså, ett barn har ju lite svårt att gömma sig bakom något liksom).

Detta är första inlägget i den här hörnan och jag förväntar mig inte att någon överhuvudtaget kommer läsa det här inlägget, men om det mot förmodan skulle vara någon oskyldig själ som av misstag skulle ramla över drisses hörna och dessutom har en "invite" till (Spotify) (större chans att vinna på lotto) till övers, PLUS att denna personen känner för att bidra med denna "invite" till en trött, hårt arbetande, lönn fet glasögonorm och småbarns pappa, så skulle jag bli överlycklig, jag skulle bli så lycklig att jag till och med skulle....

..nu kanske jag inte ska lova för mycket här.

Hoppas att så många som möjlig kommer till den här hörnan för att läsa lite skit om mitt liv och vad jag tycker är intressant.

För att citera en känd filosof "I see you when you get there" eller...är inte R Kelly en...

Nu är det nog bäst att jag fimpar här och stänger igen den här burken innan det ballar ur totalt. Så med ett glatt leende, nackpärr efter en blogg-sektion i sängen så säger jag "Över och ut" och god natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal