tisdag 28 oktober 2008

Müde är bara förnamnet...

Så var det Tisdag. Tisdag, och här sitter man trött som aldrig förr. Vad är det som gör att man (jag i alla fall) är som tröttast på Tisdagen?

Sitter just nu framför mina två skärmar på kontoret och bara stirrar, känns som kroppen är stel opererad och det enda jag kan röra på är fingrarna och ögonen (kanske kan ringa någon som kan rulla mig i kontorsstolen till kaffe maskinen).

Jag behöver kaffe, jag kan ju alltid längta genom att besöka Alfons Coffee Shop, men jag vill var där just nu, läsa morgon tidningen och sutta på min dubbla Espresso.

Ah, shit, dags att skuta drömma och stiga till verket, måste försöka ta mig till 6:e våningen, hugga en fralla eller två, en STOR KAFFE och försöka bli människa igen. Håll tummarna för mig...

Över & ut!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal