torsdag 16 april 2009

I Lobbyn


Sitter nu i lobbyn på Scandic S:t Jörgen i Malmö och ska ta en runda ut på stan för att hitta ett mat ställe som även visar sport, en sportbar alltså. Rekommendationer får gärna lämnas ASAP!!!
Idag har jag haft utbildning i CSM (Certified Scrum Master) som håller på till imorgon eftermiddag. Appropå imorgon så är det dagen då jag ska få besked, besked om en eventuell anställning, hoppas, hoppas, hoppas på ett positivt besked så att vi kan FIRA i helgen. Håll tummarna med mig!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal