tisdag 14 april 2009

Plus ~60mil på trippmätaren.

“-Tåg 534 mot Nässjö, Linköping, Norrköping, Stockholm är 10min försenat på grund av signalfel". Den där j-vln som signalerar fel hela tiden på sträckan Alvesta – Linköping borde bytas ut, han har ställt till det för mig de tre senaste resorna som jag har rest med SJ. Eller så kan de ge honom den här flaggan som betyder “Håll undan, jag har svårt att manövrera! (signalerna)”.

Idag har jag varit i Linköping igen och börjar bli en kändis hos arbetsförmedlingens beställningscentral för sökande resor. Detta var min andra intervju på ett stort konsultbolag i regionen och jag hoppas verkligen på detta jobbet. Arbetsklimatet verkar prima samtidigt som de har en produkt som inte verkar påverkas den rådande lågkonjunkturen. Jag tyckte själv att intervjun gick bra och de jag träffade gav inga andra signaler än att de var mycket nöjda så jag hoppas, hoppas, hoppas på ett positivt besked på Fredag. Håll tummarna med mig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal