söndag 26 april 2009

Smink kanske hjälper!?

Det är tur att man har sina energiknippen till barn under sådana här tuffa tider, de lyckas alltid att förgylla vardagen och få en på bättre humör. Här om dagen så var min sambo precis på väg ut ur dushen då hon möttes av Agnes som satt och funderade på toaletten. Agnes tittade på Anna och frågade:

“-Är du trött mamma?”

“-Ja, jag är lite trött”, svarade Anna.

“-Då får du ta lite smink mamma så blir du pigg”, säger Agnes och ler med hela ansiktet.

Så i vår familj är det inte RedBull som gäller, här är det smink!

2 kommentarer:

Niklas on 27 april 2009 kl. 11:28 sa...

kanske något att prova även för dig till nästa intervju? :)

ja nyduschad räknar jag med att du är.. men varför inte en diskret aniktsmålning ala kiss? :D

drisse on 27 april 2009 kl. 14:28 sa...

mm funderar på det...att duscha alltså, sminka mig gör jag varje gång! :D

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal