tisdag 21 april 2009

Motivation

1

Igår kom beskedet som sänkte motivationen avsevärt nämligen det blir inget jobb i Linköping, inte än i alla fall. Ovan ser ni en bild av en “knäspräckare” den användes under lång tid för att sänka motivationen på folk. En mycket grym metod som sällan dödade den utsatte men förstörde dess ben helt och hållet för all framtid. Taggarna som ibland till och med hettades upp för att maximera smärtan vevades sakta men säkert ner och penetrerade offret som givetvis satt bunden med munkavel, tittandes på hur sina egna ben revs sönder.

Nu ska man återfå motivationen på något sätt, hur har jag för tillfället ingen aning om, kanske genom att lägga arbetsmarknaden på hyllan i några dagar och fokusera på familjen och min gravida sambo. Detta liv tär, det tär på ens mentalitet, det tär på familjen men på något sätt så måste man hålla sig över ytan. Får köpa mig en platta Red Bull, det ska ge en vingar har jag hört!?

1 kommentarer:

Jessica sa...

Det var verkligen SÅ tråkigt att höra. Jädra skit vad det ska vara segt då. Men men, du är en duktig påg så det är bara en tidsfråga! Have faith! :-)

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal