onsdag 15 juli 2009

Tix - End of story

Efter att slutat jobbet igår så satte jag mig lite nervöst på tåget som skulle ta mig hem. Jag försökte att inte tänka på att bilen kanske skulle stå där olåst och i värsta fall kanske inte stå där alls.
När jag började närma mig slutdestinationen så var det rätt nervigt måste jag erkänna, men när bussen stannade så såg jag min bil stå där precis där jag lämnade den. Jag gick fram och kännde lite snabbt på förardörren, den VAR låst. Jag visste det ta mé f-n, ännu en gång så har jag spelat mig själv ett spratt, det måste vara ett slut på detta nu, någon med erfarenhet som har lust att dela med sig av hur man hanterar sina tvångsbegär/ticks(eller va det nu kallas)?

Jag skulle iofs kunna fråga en före detta kollega till mig, hans "ticks" var att han var tvungen att dra i handtaget till bildörren tre gånger, efter att han hade låst, för att försäkra sig om att den var låst. Det var nog bland det roligaste jag har sätt.

Dela gärna med er av era erfarenheter!

3 kommentarer:

@lex on 21 juli 2009 kl. 21:54 sa...

Min sketna golf har AUTOLÅS så då borde din kärra ha det gubben lille... )

Anonym sa...

Ticks är ofrivilliga muskelryckningar, tror det är Tvångstankar/ handlingar som du lider av bla..

drisse on 23 september 2009 kl. 09:33 sa...

Om vi ska vara korrekta så...tack!

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal