fredag 20 februari 2009

Dags att sluta med alkohol

Då var det dags att sluta med alkoholen för nu kan det hända grejjer. Min sambo har sedan klockan 21 haft ont ner i vänster ben, en kramp känsla som vägrar att ge sig. Hon ringde nyss och pratade med rådgivningen om vad hon kunde göra för att bli av med värken men de rekommenderade henne att komma in till sjukan för att utesluta en eventuell propp. Så här sitter jag ensamen och orolig med ett par barn  som ovetandes ligger och snarkar i rummet in till och anledningen till att jag inte kunde skjutsa henne är ett par sketna starköl. Nej nu är det slut med alkoholen fram till förlossningen för jag pallar inte att sitta här och inte veta vad som sker där och speciellt som jag kunde varit där om inte ölen varit här.

2 kommentarer:

Öz on 20 februari 2009 kl. 23:32 sa...

Eh... Propp?
Shitt...
Hoppas på det bästa...

drisse on 21 februari 2009 kl. 12:01 sa...

Faran över, det var ingen propp!

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal