torsdag 19 mars 2009

Dagens ledord signerat SJ

TEKNISKT FEL! Detta är en dag som jag kommer att komma ihåg som den dagen då flest tekniska fel inträffade. Under min resa idag så har jag, eller rättare sagt SJ, hunnit med 4 tekniska fel som i sin tur lätt till en ökad restid på totalt 4 timmar. Som tur var så träffade jag en trevlig person att dela mitt missöde med vilket bidrog till att restiden kändes mindre än vad den var. Så nu sitter jag äntligen på bussen på väg mot min säng och yr av trötthet, tack SJ för en oförglömlig dag som jag hoppas att jag aldrig får uppleva igen. (Med reservation för stavfel pga total utmattning)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du reserverade dig för ev. stavfel, för det är t.o.m. en särstavning i rubriken. ;-)

Anonym sa...

4 tekniska fel..

inte så mkt ju, även i en välspelad handbollsmatch kan det vara betydligt fler fel än så :)

Anonym sa...

Hejhej !
nu har jag hittat in, skönt att du tog dig hem hela vägen =)
Jag kom oxå fram till slut som tur va =)

Ha det bra !

/ Sanna

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal