torsdag 12 mars 2009

Tack

Det har nu gått en vecka sedan vi var på familjeturné genom Sverige och det är dax för några tack.

Först vill jag tacka Björn Nordén, projektledare för projektet "Jobba i Västerås", för all hjälp med boende, information etc.

Ett stort tack går också till Mimer som lät oss bo i deras flottaste lägenhet.

Tack också till Magnus Lundin för en oförglömlig fest i Oppeby Fritidsgård.

Tack mor och far för gästfriheten.

Tack älskling för att du följde med till bl.a. Västerås, det betydde mycket för mig.

Sen till något helt annat. Idag berättade mina barn det mest häpnadsväckande för mig. Enligt mina barn så kan snoppar äta upp tidningar, ägg och kex. Stämmer detta eller är det bara något som de har hittat på?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal