måndag 30 mars 2009

Sylt i gräset

Mitt första inlägg på över en vecka, jag är så off. Iofs så har jag haft en hel del att göra plus att dautan jävlats så nu får jag skriva från mobilen istället. Enligt Wilma, min ena dotter, så växer det gräs på mitt bröst, det är inte alla som har det. Det var härom dagen vid frukosten som jag råkade spilla lite marmelad på bröstet och då sa hon "-Pappa, du har sylt i gräset!". Jag har alltid funderat på vad det har varit men nu vet jag, helt vanligt gräs, då borde det gå att bekämpa också!?

1 kommentarer:

amklgnklgn GMks on 30 mars 2009 kl. 08:31 sa...

HAHAHA, nu har jag fått mitt gapskratt för dagen :)

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal