måndag 1 juni 2009

Foto och BVC avklarat

Då sitter man här i soffan igen, nio månader senare, med en liten grabb vid sin sida. Helt otroligt, tiden bara rusar iväg och nu är man en far till tre underbara barn.

Idag har vi haft fullt upp, först fotografering för de lokala tidningarna och efter det grabbens första besök på BVC (Barnavårdscentralen). Fotograferingen gick super, han fick sitta mitt emellan sina stolta stora systrar, men Agnes och Wilma var inte lika lättflörtade. Det spela ingen roll vad fotografen gjorde för grimaser, de vägrade att le. Efteråt sa de “-Vi var trötta då, därför skrattade vi inte.”. Resultatet av fotograferingen kommer i BLT nu på onsdag och i Sydöstran nästa vecka. Bilden kommer också att läggas ut på Ragnarson Fotograf någon gång under denna veckan.

Efter fotograferingen bar det iväg till BVC för vikt och hälsokontroll och allt var under kontroll. Som andra gångs förälder så har man inte så mycket frågor så vi vägde och mätte honom bara, i princip, och han hade vuxit stabilt. När vi skrevs ut från BB så vägde han 3575g och när vi vägde honom idag så hade han gått upp 430g och väger nu 4015g, ett riktigt matvrak.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal