måndag 29 juni 2009

Karlskrona utan Vatten

Kl. 06.15 stiger jag upp och slår en sjua, spolar men det händer ingenting, inget vatten fylls på. Går in på karlskrona.se och läser att hela centrala Karlskrona är utan vatten och att felsökning pågår. Nu börjar resten av familjen att vakna och fler vill besöka toaletten men det går inte att spola. De har ställt ut en vattentank en bit härifrån men då måste man ju ha något att ta vattnet i och man är ju inte den som har en 10liters dunk ståendes i ett hörn. Nej nu måste jag ut i köket och kolla hur många pantflaskor vi har, sedan bär det av mot vattentanken.

Mer info om läckan hittar du här.

1 kommentarer:

Jemawa on 29 juni 2009 kl. 10:43 sa...

Usch vad drygt!

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal