måndag 15 juni 2009

Nu har jag fettat mig!

När man nämner ordet fett för folk så tänker nog de flesta kanske på späcket som sitter längst ut på grillbiten, eller på flottiga pommes eller på…ja ni fattar vad jag menar.

Det gör vi inte i vår familj, inte längre i alla fall, tack vare våra döttrar, Agnes och Wilma. De har nämligen givit det ordet en annan betydelse.

De allra flesta människor tvättar ju sig dagligen, inte vi, vi fettar oss.

De allra flesta människor besöker någon gång i sitt liv en tvättstuga, inte vi, vi besöker fettstugan.

Varje dag poängterar Agnes och Wilma hur viktigt det är att fetta stjärten, och att man inte ska glömma att fetta håret när man duschar.

Så nu är jag precis ny fettad och ska ta och krypa ner i sängen. Glöm inte att fetta dig du med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad gulliga de är!! Jag har förresten själv precis fettat mig och ska till och blåsa det nyfettade håret! =) Hälsa alla så mycket från mig!! Kram syrran

Jemawa on 16 juni 2009 kl. 20:55 sa...

Ljuvligt! ♥

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal