måndag 8 juni 2009

Pappa till tre

2009-06-05 Farmor och Farfar på besök 017 Otroligt men sant, jag är pappa till tre, och det krävs att man stannar upp, tar några djupa andetag, och reflekterar. Tiden går så himla snabbt, det var inte länge sedan man fick reda på att man skulle bli tvilling pappa och nu sitter man på tre underbara barn.

Imorgon är det 14 dagar sedan förlossningen och Oscar växer så att det knakar, inte så konstigt med tanke på hur mycket han äter. Han har inte skaffat sig några riktiga rutiner än utan äter, bajjar och sover lite hipp som happ. Ingen kolik än, något som både han och vi är glada över, och vi hoppas att han slipper det.

Idag ska vi boka tid för höftledsscreening, en ultraljudsundersökning där man undersöker barnets höftleder, något som ska göras på varje nyfödd här i Blekinge i alla fall.

2 kommentarer:

Jemawa on 8 juni 2009 kl. 11:21 sa...

Åh! Sötnosar!

drisse on 8 juni 2009 kl. 11:41 sa...

:D Tack.

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal