söndag 21 december 2008

Dan före dan och granen är klädd!

 

Så var årets gran klädd och står nu i sin prakt och sprider sitt juleljus över våran lägenhet.
Dagen började tidigt med frukost vid 08.00 för att sedan gå på pyntningen av granen. Ungarna har tjatat i en vecka om att klä granen så de var jätte spända när vi satte igång.
På med kulor, änglar, sjärnor och glitter, men mitt i allt var det dax för den första kulan (dock enda) att krossas. Ingen skada skedd, fram med damsugaren och ut med mattan på balkongen och alla klarade sig ifrån skär sår. Hela processen dokumenterades med kameran och fotot på den första pajade kulan ska klistras in i Wilmas årsbok :).
Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal