måndag 8 december 2008

En seeeg måndag…

Idag har varit en otroligt seeg måndag, den segaste på mycket mycket länge. Har något skit i kroppen, det värker i alla leder och det snurrar i skallen.
Morgon dagen kan bli en bra dag, jag har en jobb intervju som kanske kan leda till något, om inte så får den mig i alla fall att tänka på något annat än…ingenting. Det ända man tänker på är “vad händer i januari”, “hur kommer det gå för familjen”, “kommer pengarna räcka” osv. De frågorna snurrar i huvudet hela tiden, därför är det roligt när det händer något…hoppas att man kanske kommer att kunna besvara någon av frågorna inom kort.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal