tisdag 12 maj 2009

Hinnsvepning

Imorgon är det dags för en hinnsvepning, men det handlar inte om hinnan som bildas på den varma chokladen om man väntar för länge. Hinnsvepning innebär att man separerar fosterhinnan från livmoderhalsen. Detta görs för att försöka få igång förlossningen, så om det går bra så kan det dra igång imorgon.

Anledningen till att Anna vill göra detta är dels att hon är trött, trött på värken, trött på de svullna benen och trött på att vara trött. Men det har också att göra med den STORA längtan efter barnet.

So, until then, bye bye!

5 kommentarer:

amklgnklgn GMks on 12 maj 2009 kl. 20:53 sa...

Åååhhh vad spännande :)
Hoppas att allt går bra!

drisse on 12 maj 2009 kl. 20:55 sa...

:) Mmm tok spännande, inte alltid det fungerar dock men förhoppningsvis.

amklgnklgn GMks on 12 maj 2009 kl. 21:44 sa...

Hoppas att det fungerar, jag ska ha stenkoll på webbisar :D
Hälsa Anna så jättemycket!

Jemawa on 14 maj 2009 kl. 08:34 sa...

LYCKA TILL!!
Kram Jenny

drisse on 14 maj 2009 kl. 10:00 sa...

Tack, ingen vattenavgång än! Men jag håller er uppdaterade!

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal