måndag 17 november 2008

Maxat; 146bpm

Idag var dagen då vi för första gången fick höra vår lilla kompis, och känslan som spred sig genom kroppen går knappt att beskriva. Hans/hons hjärta slog med 146 slag i minuten och allt var som det skulle.
Jag har försökt att luska ut, genom att att läsa en bunt forum och artiklar på webben, om det är en pojke eller flicka men det var ju bara att inse att jag inte kommer att få svar på.
Det sägs att pojkars hjärtfrekvens ligger under 140 slag/min men min snabba, och intensiva, undersökning visade på att det verkar vara hugget som stucket, några hade fått pojkar vars hjärtfrekvens låg på <150 slag/min och andra hade fått tjejer vars hjärtfrekvens låg >140.

Det är 23 dagar kvar tills ultraljudet, då hoppas jag att vi får svar (eller jag vet inte riktigt om jag vill).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal