måndag 3 november 2008

Today was the day...



Idag har jag stillat min tekniska hunger, det var år och dar sedan jag införskaffade mig någon "ny teknisk pryl", men idag var det äntligen dax.
Jag har äntligen lyckats övertala min bättre hälft om att detta är bra, något som alla tjänar på. Råkade dock klämma ut mig "-Älskling, den är så enkel så till och med du kan använda den!" igår, i samma sekund som det sista ordet lämnade min mun hörde jag hur ILLA det lät :).

Vår Nikon D40 ligger nu på bordet framför mig :). Först kortet är taget, kanske inte det roligaste men jag var tvungen att ta på något (blommorna).

Detta är en perfekt nybörjar kamera som har tillräckligt med inställningar och finesser för att göra mig snurrig.

Jag tyckte att jag gjorde ett bra köp, kameran kostade 3000kr, inköpt i Augusti för 3995kr, 2 års garanti kvar, 1GB minnes kort, alla tillbehör + en Photoshop CS3 bok.

Nu kommer jag att kunna dokumentera graviditeten utan problem (Anna såg lite besvärad ut dock).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal