måndag 24 november 2008

Ozone - bästa webbläsaren - what so ever






Ozon är en ny webbläsare till Symbian telefoner som nu har släppts i en alpha version.
Och efter att bara ha testat den i 15 minuter så diggar jag den fett.

Massa olika inställningsmöjligheter, zooma, historik, visualpages och riktigt snabb. Helt klart min nya favorit browser.


[o3] bringing Web 2.0 to your phone
Ozone is a free, world-class mobile browser that offers great performance and an outstanding mobile browsing experience for UIQ based phones.

Ozone's features make it one of the best in its class. From the open-source WebKit engine, it not only delivers advanced features such as client-side database support, zooming, tapping and multiple windows, but Ozone also provides the best web-standards compliant experience that's available.

[o3] features
Touch screen control
Zooming and panning by finger
Multiple windows
Pop-up blocking
Auto-comple URL editing
Desktop/mobile mode switch
Netscape scriptable plugin
HTML5 client-side database support


För att ladda ner detta program, tryck här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal