lördag 1 november 2008

Undrar vad nästa kapitel ska handla om...

Sitter och försöker bearbeta gårdagens besked. Klockan 14.00 den 31 Oktober stoppades pressarna på UIQ, vad som nu händer med företaget är fortfarande oklart, det enda som är klart är att jag är ute efter ett nytt jobb.
För intresserade så finns min profil på Linked In.

Såg nyss en hyfsad film som jag kan rekommendera, Loaded.
Den handlar om en ung välutbildad kille, Tristan Price, spelad av Jesse Metcalfe, vars framtid är ljus. Men när han träffar knarklangaren Sebastian Cole, spelad av Corey Large, börjar allt gå utför. Sebastian Cole börjar förstöra Tristans liv genom att ta ifrån honom det han älskar mest, hans fästmö. Se trailern här.

Undrar vad nästa kapitel ska handla om.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal