onsdag 28 januari 2009

Det var skönt…

sprutbod

Sitter på tåget hem från Linköping där jag har varit på intervju. På vägen tillbaka efter intervjun så hittade jag den här boden belägen inne i "gamla Linköping". Var detta innan provrörsbefruktning flyttades till sjukhus?

Då har man avverkat en dag i Linköping och jag får tacka "El Muratore" för den utmärkta guidade turen genom staden och för att ha hjälpt mig när den så omtalade sms-bussbiljetten INTE fungerade. Jag tackar också för att ha visat mig ett underbart kebbab hak.

Själva intervjun gick kalas och jag känner att jag inte kunnat prestera bättre, så nu är det bara att vänta igen, den eviga väntan. Men nu ser jag i alla fall optimistiskt på framtiden, företag hör av sig och man får ränna på lite intervjuer. Hoppas att man får ett napp snart.

- drisse

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal