onsdag 7 januari 2009

Tiden rullar på

Redan för en vecka sedan man stod där med skumpan och ropade in det nya året, tiden verkar gå även om man är arbetslös, konstigt nog. På jobbfronten inget nytt, väntar fortfarande på svar, hivar fortfarande iväg ansökningar, dock har jag lugnat ner mig lite. När man först fick reda på att man skulle bli av med jobbet så skickade man ut ansökningar till höger och vänster utan vidare research av vad man egentligen sökte för tjänst och vad företaget hade för planer osv. Nu tar man det lite mer varsamt när man har insett att i alla fall de kommande månaderna är täckta ekonomiskt.

Idag var det dax för ett nytt besök hos barnmorskan med allt vad det innebär, mäta, väga m.m. men framför allt lyssna, det är det bästa av allt. Idag var Agnes och Wilma med på besöket, första gången de var med och de var knäpp tysta, allt var så spännande. Idag så låg hjärtljuden på 144bpm och allt lät toppen, Agnes och Wilma lyssnade spännt men de förstod nog inte vad det var.
Även om 144bmp "ska betyda" flicka så vidhåller jag min tro på att det är en pojke.
Fortsättning följer...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal