lördag 17 januari 2009

Tyst leken börjar nu

Jag har precis introducerat världens bästa lek, för fyra åringar, för mina barn “Tysta leken börjar nu!”. Entligen har jag kommit på ett sätt att få några sekunders lugn och ro när stojjet har övergått till hysteriska skratt. Det är till och med så bra så att mina döttrar själva leker denna leken nu. Detta är helt klart ett hett tips till dig som inte vet hur du ska få tyst på de hysteriska skratten, de pipiga rösterna eller oförklariga skrik rakt ut i luften.

Nu förstår jag er, mamma och pappa, vad ni menade när ni bad syrran och mig om att vara tysta i baksätet på den gula SAAB’n när vi var på väg igenom Sverige, men även hemma också för den delen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal