lördag 24 januari 2009

Vecka 23

 

Det har gått 2 veckor sedan förra fotograferingen och magen, eller ska jag skriva barnet, har vuxit ytterligare "några" cm. Tiden går, med stormsteg, framåt och nu har vi fått tid för könsultraljud, den 10 Februari kommer vi (förhoppningsvis) att få reda på om det är en pojke eller flicka som gömmer sig där inne.
Nu är magen så pass stor så att min sambo börjar få förfrågningar på om det är en eller två därinne (kan det vara en som har gömt sig därinne??). Hon har även problem med liggamenten och foglossningen har blivit värre vilket gör att hon har jobbit att gå längre sträckor, hon säger att hon tycker att det är tyngre den här gången än den gången hon väntade våra döttrar.

Fortsättning följer...
Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Om mig

Mitt foto
pappa i sin bästa år som jobbar inom it/telecom i de sydligare breddgraderna utav Sverige. lär känna mer av mig genom att läsa mina inlägg.

Antal unika besökare

Totalt:
Denna veckan:
Idag:
Just nu:
Bookmark and Share
bloglovin

drisses hörna Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal